Latest Movie :

Son Ültimatom The Bourne Ultimatum Filmi Full izle

Son Ültimatom  The Bourne Ultimatum Filmi Full izle

Konusu: Jason Bourne’in tek isteği ortadan kaybolmaktır. Ancak kaybolmayı başaramadığı gibi kendisini yaratanlar tarafından ele geçirilir. Hafızasını ve sevdiği tek insanı kaybetmiş olan Jason Bourne, iyi eğitimli yeni kuşak katillerin yoğun ateşi altındadır. Artık sadece tek bir hedefi vardır: Başlangıca dönmek ve kendisinin kim olduğunu bulmak. .

Bilgi:Yapım: 2007 - ABD, Almanya, Tür: Aksiyon, Gerilim, Gizem, Macera, Süre: 111 dakika Yönetmen: Paul Greengrass, Oyuncular: Matt Damon, Julia Stiles, Daniel Brühl, Joan Allen, David Strathairn, Scott Glenn, Corey Johnson, Paddy Considine, Edgar Ramirez, Chucky Venice, Colin Stinton, Sinead O'keeffe, Laurence Possa, Trevor St. John, Albert Jones, Russ Huard, Dan Fredenburgh, Jeffrey Lee Gibson, Lucy Liemann, Bryan Reents, Arkie Reece, John Roberson, Tom Gallop, Joey Ansah, Branko Tomovic, Mark Bazeley, Omar Hernández, William H. Burns, Michael Wildman, Kai Martin, Uriel Emil Pollack

Film Yorum:Matt Damon' un muhteşem üçlüsü bu serinin eşi veya benzerini görmedim ben kesinlikle tereddütsüz izlenmesi gerektiğini düşünüyorum.Geçmişi olmayan adam ve Medusa darbesi serinin diğer filmleridir.

Seçenek 2 Seçenek 3
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Hd Film İzle - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger